تابلوهاي ديجيتال
نتيجه يك تحقيق عملیاتی و میدانی با عنوان » بررسی ميزان تأثير تابلوهاي ديجيتال بر جذب مخاطبان شرکت ها » كه چندي پيش بر روي يك شبكه تبليغات تلويزيوني در فروشگاه های انگليس صورت گرفته بود حاكي از اين بود كه دو فروشگاه كه از اين شبكه تبليغي استفاده ميكردند، بیست و سه درصد افزايش فروش و ارائه خدمات و جذب مخاطب داشتند.
اما تابلوهاي ديجيتال چيست؟ و چقدر درباره تابلوهای دیجیتال که در تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرند؛ اطلاعات دارید؟
اين مقاله به شما كمك خواهد كرد كه درباره مزايا ،تاريخچه استفاده از اين شبكه تبليغي و تجهيزات اين تابلوها اطلاعاتي بدست بياوريد.
دستهها:روابط عمومي نوين, روابط عمومي امروز
دیدگاه (0)
Trackbacks (0)
بیان دیدگاه
دنبالک